8 حقيقت جالب در مورد روز ولنـتـاين

تبلیغات شما

پاتوق تفریحی پاتوق تفریحی
درباره ما
لینکستان
امكانات جانبي

۱- در قرون وسطی دختران غذاهای عجیب وغریب میخوردند با این اعتقاد که همسر رویاهای خود را پیدا خواهند کرد و همچنین اگر دوستی نزدیکی بین دو طرف وجود داشت همدیگر را ولنتاین صدا میکردند.

۲- بهترین تعطیلات برای گلفروشان در سرتاسر جهان شناخته شده است و ارزش مادی برابر ۱۵ میلیارد دلار در این روز صرف تهیه کادو برای ابراز عشق میشود.

۳- سالانه حدود ۱۸۹ میلیون شاخه گل دراین روز درامریکا فروخته میشود که ۱۱۰ میلیون شاخه آن رُز قرمز میباشد، جالب است بدانید، امریکا به طور خاص برای روز ولنتاین ازکلمبیا و اکوادور گل رُز وارد میکند.

۴- ۷۳درصد از آقایان وتنها ۲۷درصد از خانمها دراین روز شاخه گل میخرند، جدا از ۱۵ درصد از خانمها که دراین روز برای خودشان، مادر و یا دخترانشان گُل میخرند.

۵- در اواخر سال ۱۸۰۰ میلادی اولین بسته شکلات مخصوص برای روز ولنتاین توسط کمپانی Cadbury به بازار عرضه شد. سالانه حدود ۳۵ میلیون جعبه شکلاتی قلب شکل در این روز خریداری میشود و تنها درامریکا حدوداً یک میلیارد دلار شکلات فروخته میشود.

۶- حدود ۱۰ درصد ازازدواج هایی که درطول سال انجام میشود یعنی حدود ۰۰۰، ۲۲۰ ازدواج تنها دراین روز صورت میگیرد.

۷- جالب است بدانید حدود نه میلیون نفر که حیوانات خانگی نگهداری میکنند هم برای حیوانات خود کادو تهیه میکنند.

۸- در تایلند هر دسته گل ۱۲ تایی از گل رُز قرمز با نرخ ۴۸۷ دلار به فروش میرسد و هر تک شاخه قیمتی معادل ۴۵ دلار دارد و در امریکا قیمت هر دسته گل رُز قرمز ۷۵ دلار است.۱- در قرون وسطی دختران غذاهای عجیب وغریب میخوردند با این اعتقاد که همسر رویاهای خود را پیدا خواهند کرد و همچنین اگر دوستی نزدیکی بین دو طرف وجود داشت همدیگر را ولنتاین صدا میکردند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: روز ولنتاین,روز ولنتاین چیست,ضد دختر ها,عید,حقیقت های روز ولنتاین, ,
نویسنده : Admin
تاریخ : چهار شنبه 6 فروردين 1393
موضوعات
برچسب ها
نویسندگان
آرشیو مطالب
طراح قالب